- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 2 maj 2012

Det är värdelöst jävla skittråkigt att plugga när det är fint väder.
Det är nästan löjligt hur mycket det låter överallt på kvarnberget. Eller, hur mycket man tänker på det efter att ha njutit av tystnaden i Tällberg. Bilar på vägen, billarm, fiskmåsar, folk som pratar, mopeder, fyrhjulingar, barn, hundar, sopbilar och andra arbetsfordon, musik och andra ljud. Överallt. Hela tiden. Jag vill tillbaka till tystnaden.
Jag försöker lyssna på bokjäveln jag ska recensera, jag har så svårt att koncentrera mig på vad de säger. Jag orkar inte med det här, det känns bara drygt som fan. Jag vill att studierna ska vara över så jag kan få lite ledighet innan det börjar i höst igen. Det är bara den här veckan + 3 till kvar, och under alla dessa veckor har jag svinmycket att göra i alla ämnen.
Så jag antar att jag kan glömma solsken och vårmys ett tag framöver, om jag verkligen ska hinna med allting.
Bitter, ja. Men det gör ingenting.
Jag vill äta pannkakor, men jag har inga ägg. Jag orkar inte gå och handla. Konsum är så jävla dyrt! .. Så nu ringer jag mamma och kollar om hon ska ut och handla istället. Heh!
.. Men hon verkar inte vilja svara.

Äh, whatevur!

För övrigt gillar jag verkligen dessa människor som säger upp bekantskapen med en genom att ta bort en från facebook, utan någon som helst anledning egentligen. Sen blir man som luft för dem om man träffar dem ute. Jag kan bara skratta, jag bryr mig ärligt talat inte ett jävla dugg om människor som beter sig som småfjortisar som inte ens kan öppna käften och berätta rakt ut om man gjort någonting som de anser är anledning nog att säga upp bekantskapen över. Dorks!

Kanske ska ta och käka någonting.. Men.. Pannkakor! ÅH! Kanske får lov att gå till konsum ändå.

Jag behöver även en Burn. Konsum har inte Burn. Jag hatar Konsum nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar