- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 14 juni 2012

Nu har jag hämtat det lilla paketet från 24mx, och det stora paketet kommer som sagt imorgonbitti. YAY!
Träffade på Anton på väg till konsum också, vi är ju grannar nu så det är något som kommer hända ett flertal gånger! Mycket trevligt! Det är ju snart 10 år sedan jag adopterade honom som min lillebror på den där tiden man hängde på Globe-discon och raggade. Jävlar, vad gammal jag kände mig nu.

Trololol och hur som haver, blev sugen på tacos men åt istället en grandiosa mozzarella-pizza, såndär som ser ut som en toffel. Värd lunch, eh. Skitsamma, fick iallafall mat i magen!

Nu vet jag inte alls vad jag ska göra, men man kanske inte behöver göra så mycket heller.
Kanske städa, det ligger småsaker lite här och var utspridda över mitt golv.
Kanske gå ut och ta en cigg. Wäwäw.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar