- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 12 juli 2012

2dygn, 10h 36min utan cigg.
Känner att jag verkligen kommer klara detta även om jag igår var lite som ett grinigt barn till och från. Har inte börjat småäta som jag trodde att jag skulle, håller mig sysselsatt på annat sätt.

Köpte en jättefin hallmöbel för 10 kr igår, och satte upp gardiner i vardagsrummet. Det börjar likna ett hem mer nu. Moa ska bara få ut sitt sista och vi ska få in lite mer.

När alla var ute på krogen igår hade jag besök först över en film (en halv eftersom vi såg första halvan natten innan) och sen satt vi uppe vid hoppbackarna till kring halv 3.
Att vakna icke-bakis, glad och med en känsla som värmer min annars just nu kalla kropp idag känns fantastiskt. Tänk att jag verkligen trodde att jag behövde vara påverkad av något för att må bra.
Ska hålla det här denna gång. Det blir upp till bevis i helgen I guess!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar