- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 27 juli 2012

Vad är grejen med att telefonen ALLTID måste hitta nya uppdateringar när man har som minst batteri?
Nu när jag väl fått igång laddaren ännu en gång (lyckades inte igårkväll, inatt eller halv 5 på morgonen idag när min kropp tyckte att det var dags att gå upp.. fast jag somnade om sen igen!) och hade 15% batteri kvar startade alla dessa jävla uppdateringar som gjorde att jag, trots att laddaren satt i, helt plötsligt hade 14.. 13...12.. 11.. Så nu har jag stängt av telefonen så den får ladda utan att det händer andra grejer samtidigt, och därför börjar jag inte detta inlägg med att skriva hur länge jag varit rökfri som jag gjort alla andra dagar! Fast.. ja.. Jag antar att jag är uppe i 17 dygn och 11h ungefär. 

Det bästa med att bo granne med konsum är att man kan gå dit och köpa färskt bröd, juice och rökt skinka nästan det första man gör på morgonen! Jag vaknade för en timme sen, har duschat, handlat och håller nu på att äta. Det är helt underbart väder så jag lär väl ut i solen så snart min telefon har laddat klart! 

I förrgår var det cruising. Jag drog hem till Pierre och drack lite groggar med honom, Albert, Jonatan, Elin och någon till. Sen åkte vi till stan, de släppte av mig och jag drog hem till en Robin och träffade en massa roliga människor. Vi hängde på en balkong, kollade på bilar och drack öl. Mycket trevligt! 
Sen blev det en sväng på rådis och sen fick vi skjuts till Vika där vi härjade runt, badade och drack öl hela natten. 
Igår var den värsta bakisdagen på ett bra jävla tag. Jag, Offe, Linus och Hagman var alla halvdöda och spenderade dagen i solen på en studsmatta, en sväng på ett café, nere vid nå bryggor m.m. Noll ansträngning överhuvudtaget för att inte må sämre.

Kom hem igårkväll, kollade nästan klart på The Raven som jag började se häromdagen. Ska nog lägga mig ner och se slutet nu.

Jag är så less på att vara förkyld!
Jag är även less på en massa människor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar