- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 20 december 2012

Tydligen fungerar bloggappen igen.
Jag kan inte sova, mår piss och vill avlida en gnutta. Klockan är 1, min näsa slutar aldrig rinna, min hals sticker och jag mår allmänt illa. Funderar på att gå upp igen och äta kexchoklad. Uh.

Jag vill ringa dig och be om förlåtelse, men jag kan inte. Och jag borde ha gjort det för flera månader sen. Jag vill inte älta det här men det är svårt att låta bli. Jag har i princip inte tänkt på något annat sen igår.

Fan vad jag ska plugga imorgon och på fredag. Fan vad jag förmodligen inte kommer kunna genomföra redovisningen imorgon. Faaan vad jag hatar att min fysiska hälsa jämt ska ställa till med problem!

Jag älskar min säng, vill bo i den. Som en liten inflik bara. Och jag älskar vatten. Speciellt nu när min hals är som sandpapper.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva alls, gör det mest så Moa ska ha något att läsa!

KEXCHOKLAD&JULMUST <3

Helt ärligt. Jag har världens damp just nu. Ligger och skrattgråter för jag är så trött och töntig. Tror att jag gråter av skratt iallafall, eller så är jag ledsen. Har ingen direkt koll längre, blandar ihop känslor rätt ofta nu för tiden. Typ som när jag trodde bullshit och svek var kärlek, hahaha. Nu skrattade jag iallafall! Och fällde en tår. Jag är nog glad.

Hej, känner någon en snygg tatuerad man så skicka hit'n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar