- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 29 januari 2013

Bästa helgen på länge spenderades i örebro med mina tjejer. Moa skulle åka och hälsa på Mia och jag hängde på som överraskning!
Vi åt middag och drack vin, drack redbull/vodka på rockbar och jag och Mia drog och dansade på Strömpis! Natten avslutades med efterfest och rödvin hos Mia, en massa hets och härj!
Igår låg vi i sängen, var bakis och skrattade till halv 7 på kvällen då brudarna gick och käkade och jag drog och träffade Andreas. Det blev ett par öl, på rockbar och ivy, och en långpromenad i snöstorm. Riktigt jävla skittrevlig och mysig kväll!
Nu är jag i Falun, jag och Moa är nerbäddade i varsin soffa framför tvn och flummar satan åt dagens inköp som gjordes innan vi tog tåget hem. Woop!

Saknad suger. Fyfan åh blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar