- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 9 april 2013

Inatt drömde jag att jag och mamma satt och kollade på ett program där Babsan blandade produkter i flaskor, Veronica dök upp och sa åt oss att byta eftersom programmet enligt henne var tråkigt. Vi ville inte byta så hon försökte istället överrösta tvn, så jag höjde volymen. Hon började prata högre så jag skällde ut henne som faan, men inte ens det hjälpte. Jag gav upp och gick och åt en glass istället när hon började peta mig i ansiktet med en golfklubba.
Min hjärna är retarded. Big time.

Aaah kunde inte somna om när Andreas drog och jobbade, ändå är jag såå trött. Men nu är det för sent för att sova, om någon timme måste jag fixa maten så den är klar tills han kommer hem på lunchen. Igår hade jag inte mycket för mig så jag städade, bäddade nytt i sängen, tvättade och tumlade 3 maskiner, duschade, fixade mig själv, målade naglar osv. Awesome. #hemmafru
På kvällen tog vi en liten cykeltur, vilket var svinkallt, för fotografering. Vi var ute en väldigt kort stund pga den tidigare nämnda kylan.

I förrgår hjälpte Petra mig färga håret så nu är jag brunett igen! Och jag blev 10 gånger både snyggare och äldre direkt. Jag orkade inte försöka hålla håret rött längre, men denna gång höll jag det längre än jag gjort någon av mina tidigare redheadperioder (all thanks to the amazing färgbomb). Jag har fortfarande en rödton i håret men det syns bara i ljuset så det är mestadels brunt iallafall. Nästa gång jag färgar lär väl mer rött försvinna. Ah well!
Kanske borde gå upp och göra något vettigt men jag har ingen direkt ork till det.

Häromdagen åkte vi förbi en viltolycka, en lastbil hade kört på ett rådjur och det låg livlöst vid sidan av vägen. Sist jag åkte till falun körde bilen framför oss på en katt. Djur + trafik = intebra.

Det märks att det är vår nu, varje morgon vaknar jag med snuva. Jävla björkar, ska hugga ner allihop.

Äehj fan, nu ska jag klä på mig.. eller något.

Jag äter numera 3-5 gånger om dagen i hopp om att sluta tappa vikt, men jag ser fortfarande ut som en anorektiker med utstickande revben och sylvassa höftben. Jävla kropp som ska krångla jämt!

Jamen intressant inlägg, tack för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar