- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 8 juli 2014

Idag är jag arg.
Jag har nackspärr och min rygg känns snedare än vanligt. Jag har fått lov att lägga mig sjuk idag och imorgon, och det vill jag inte. Men jag kan inte röra mig.
Jag ringde vårdcentralen, men dit får jag inte komma förrän jag adressändrat. Jag ringde adressändring och frågade varför det inte ändrats, när jag skickat in papperen för flera veckor sen. Jo, det hade ändrats för dem men skatteverket hade av någon anledning inte fått in det (vilket är skitkonstigt), så nu måste jag vänta på nya papper som kommer om några dagar, sen skicka in dem och vänta på att det ändras, SEN försöka få en tid hos vårdcentralen, något som förmodligen kommer ta skitlång tid det med.

Är så less på min kropp. Förbannad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar