- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 5 oktober 2014

The end

Halv 4. Jag kan inte sova. Jag kunde inte heller äta efter jag lagat så sjukt fin mat.. ensam. Till mig själv. Så var inte planen från början, men så blev det. Allt är över nu, på ett sätt jag aldrig hade kunnat föreställa mig. Allt försvann genom ett hårt slag rakt i bröstkorgen, precis där de få kvarvarande bitar av vad som en gång var ett hjärta sitter. Precis där, rakt på. Och det gjorde så jävla ont. Det gjorde ondare än jag trodde att det skulle göra, mycket mycket ondare. Jag känner mig helt tom, likgiltig. Jag känner mig nästan övergiven, en känsla jag hatar och fruktar så mycket. Men det finns inget jag kan göra. Allt är över, borta. Och det kommer aldrig tillbaka. Jag önskar bara att det hade gått till på ett annat sätt även om det aldrig någonsin hade varit till min fördel. Fuck.

The end.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar