- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 17 april 2012

Making up for lost time

Det går inte riktigt att planera hur saker ska se ut i ens liv, det dyker alltid upp oplanerade ting och ställer sig ivägen. Både bra och dåliga saker. Jag hade en ungefärlig plan för inte alls många månader sen, jag visste hur mitt liv borde se ut, men jag lyckades aldrig se framåt och gå mot målet. Från ingenstans dök då någon upp som tog min hand och ledde mig längs vägen, fick mig att se det ljusa i saker och ting och gav mig styrka att ta tag i alla problem och hinder som skulle komma i min väg. På köpet fick jag ett ständigt återkommande lyckorus vars styrka sen tidigare var okänd för min själ. Idag mår jag bra, saker och ting känns rätt.

Jag fick MVG på uppsatsen i engelska, provet i naturkunskap gick inte alls som jag ville att det skulle gå och därför bad jag om att få göra om det (vilket jag ska göra nu på direkten!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar