- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 13 maj 2012

Jag har inte direkt orkat skriva när humöret inte varit på topp.
I fredags drack jag vin med Mia, Olivia, Nathalie, Sanna och Marielle, sen blev det rådis, pitchers och efterfest med nå jävla skumma människor som gjorde att jag föredrog att gå hem i spöregn kring 4 på morgonen.
Igår fick jag besök av Tomas och Jonatan på kvällen. De spelade gitarr, vi drack vin och åt mat. Jonatan drog hem, jag och Tomas satt och pratade om allt mellan himmel och jord tills det var dags att sova.
Efter att ha vaknat, druckit te och duschat är jag nu ensam och har gjort prov i naturkunskap samt en massa närvarouppgifter. Jag ska läsa klart boken jag håller på med, skriva färdigt recensionen och skicka in den.
Har lite grejer jag ska komplettera också, men det är fan lugnt eftersom jag inte har någonting speciellt denna vecka utan bara närvarpuppgifter! Så den här kommande veckan ska jag ta igen ALLT och det ska bli bra.

Allt blir bra. Hoppas jag. Jag vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar