- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 25 maj 2012

Livet är underbart.
Alla prov är avklarade och likaså alla examinationer. Det enda jag har kvar är en uppsats i Naturkunskap, men mitt skrivprogram kraschade (som det gör ibland) och jag orkar inte starta om datorn precis just nu. Svenskan hann jag med också, så det är verkligen INGET annat kvar!

Solen lyser, himlen är blå, Mumford & Sons spelas högt ur mina högtalare och jag mår bra.
Nu ska jag, tillsammans med en cigg och en energidryck, gå ut och njuta lite av det underbara gula klotet och dess strålar som redan börjat ge mina annars vita ben en fin färg.
Det luktar sommar ute, jag får festivalkänslor i kroppen.

Att jag är såhär glad trots att jag bara har ett par hundra kvar efter att ha betalat räkningarna är helt jävla fantastiskt. Jag känner mig på så sätt lagom sinnessjuk.

Det enda som värmer mer än solen är mitt bultande hjärta. Jag mår bra.

Nu har jag en lång ledighet att se fram emot. 3 månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar