- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 27 maj 2012

Såhär verkligen i sista sekund gör jag klar uppsatsen, sen är jag ledig på riktigt.
Jag sitter hemma hos Tomas och skriver, han är och fixar med annat och jag avlider nästan av denna värme trots att jag är inomhus. Solen lyser in genom fönstret och jag kan inte direkt gömma mig för den. Uh!
Vi kom hit för någon timme sen efter att ha spenderat ett dygn i Falun. I fredagskväll tog jag bussen till Rättvik och drog på fest. Alle fyllde år så han firades med alkohol och ett jävligt snyggt kubbspel (som vi totalägde på).  Inte förrän 7 på morgonen var vi i säng och jag var snuvig som jagvetintevad. Igår, efter att ha sovit högst 4h, var jag fortfarande jättesnuvig och hade feber. Låg mest och åmade mig medan Tomas gav mig mediciner och glass. Sen råkade jag somna en stund, vaknade och blev bjuden på tacos eftersom hans föräldrar är så gulliga.
Sen åkte vi till Falun somsagt, träffade lite folk sen fick jag skjuts hem och gick och la mig direkt.
Nu ska jag återgå till plugget, har bara en fråga kvar sen anser jag mig själv vara färdig. Fick tårta nyss, omnom!

Jag har verkligen ingenting vettigt att skriva egentligen, men det skiter jag i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar