- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 29 maj 2012

Jamen jahaja. Fick mail från Peace and Love. Trodde jag skulle bygga scen i år igen men jag blev stagehand på Eldorado torsdag 14.00-04.00 och på Utopia lördag 11.00-04.00 .. Mao stagehand åt Rihanna, sköööööj!

Igår efter jag kommit hem från Tälberg hälsade jag på Lissi nere vid båten en sväng, det börjar bli skitfint där verkligen! Allt går i svart och turkos, hur läckert som helst!
Innan och efter var jag hos mamma och tvättade och somnade till slut på soffan i hennes vardagsrum.

Vill ha helgens väder nu med så jag kan åka båt och steka! Jag vill ha mysiga sommarkvällar och ligga i gräset med den jag tycker om. Jag vill att mina hjärnspöken ska försvinna. Jag vill att mitt hår ska bli långt igen, och jag vill att alla ska må bra. Jag vill att mina allergier ska försvinna och jag vill att den här sommaren ska bli awesome.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar