- 1990 - Falun, Dalarna -

lördag 19 maj 2012

Lördag


Jag har precis skrivit en hel debbatartikelanalys på ca 1 timme. Suveränt! Jag tänkte skicka in den på en gång men jag väljer nog att vänta ändå, tanken är ju att den ska vara inne på onsdag eller något.
Nu kokar jag ägg och tinar bröd, gör mig redo för en frukost som förhoppningsvis ska ge mig en energiboost så jag kan fortsätta plugga. Idag blir det plugg hela dagen nämligen.

Igår kom jag hem från Tomas. Vi hade helt suveräna dagar med god mat, vin, en massa onyttigheter och en jäääkla massa tv-spel! Erik var förbi en av dagarna, vi åt hamburgare och jag totalägde dem båda på Tekken 5. Jag hade 3 vinster mot Tomas och 3 mot Erik, Tomas hade 1 mot mig och sen hade de några mot varandra. Heh!

Jag kanske skriver mer sen. Jag är nojjig och helt störd atm, försöker tänka på annat eftersom detta inte är någonting jag kan ta tag i och få svar på idag.. Om jag inte har jävligt tur, vill säga. Hoppas hoppas!

Lite bilder från veckan, aop!
Tomas spelar Super Mario 64
Våran onsdagkväll
<- Super Mario 64, Final Fantasy ->
Kebabpizza från American pizza place
Greger myste i fönstret

Jag hann inte vara hemma så länge igår innan jag tog en promenad till stan med Moa och Mia. Mia skulle jobba, jag och Moa sprang in på H&M och systemet och gick sen hem igen. Vi stannade en stund vid Tisken, drack lite öl, lyssnade på musik och försökte stå på händer. Coob kom förbi och sa hej, mycket trevligt!


Kanske skriver mer sen, kanske inte. Nu måste jag äta och plugga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar