- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 15 maj 2012

Tomt.

Inatt var det svårt att sova. Jag fick en liten stunds sömn och drömde då om svek och att bli övergiven. Det var en helt jävla fucked up dröm och mitt starkaste minne från den var hur jag satt och skrek och grät och tänkte att det värsta med allt var att detta inte var en dröm jag bara kunde vakna upp ur. Allting var så verkligt och jag var i drömmen helt övertygad om att allting var sant. Jag vaknade med tårar i ögonen och vågade inte somna om. Det var hemskt. Riktigt jävla hemskt. Exakt vad drömmen handlade om tänker jag inte skriva här. Jag vet inte om jag någonsin kommer berätta den för någon eller om jag håller det för mig själv. Det kändes så töntigt att jag drömde just det jag drömde, när jag tänkte efter en stund efter jag vaknat till. Jag är så trött på dessa drömmar. Jag saknar alla fina och mysiga drömmar som gjorde att jag log när jag vaknade. Vad fan hände?

Jag kunde äntligen göra mina närvarouppifter i Svenska idag, så jag ses inte längre som frånvarande från kursen vilket jag har gjort i ett par veckor (tack vare en försenad recension som jag lämnade in igår). 
Omprovet i NK har jag fått nu också, och tänkte ta tag i det senare idag eller ikväll. 

Så, säsongsavslutningen på How I met your mother.. Jag tänker här inte spoila någonting, men jag säger bara: WTF? Jag förstår verkligen ingenting, och jag längtar till nästa säsong! 

I övrigt har jag inte gjort mycket idag. Diskade och skurade spis och diskbänk, åt nuggets och diskuterade diverse ämnen med människor över internet. Igår såg jag två filmer. "Jesus Henry Christ" och "Some guy who kills people". Båda var.. Nja! Den första var rätt söt, den andra var lite mer i min stil men ändå för lite av det goda. 

Fick brev idag också, till en viss "Emma Sunck" med lite luddig adress. Dagens skratt.

Nu ska jag kolla på annat, fixa iordning lite saker och sen ser det ut som att jag sticker iväg en sväng. Skönt, ja! Så inatt kanske jag får sova lugnt iallafall. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar