- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 12 juni 2012

Drog ner på stan, lämnade in biblioteksböcker, träffade Moa och Madde, fick sällskap av Daniel, drog iväg och fixade lite grejs med Moa och Daniel, drog ut till Ryggen och lekte i skogen, kom hem, lagade mat, åt, kollade lite på Spiderman som går på tv, orkade inte med min trötthet och huvudvärk så nu är jag nerbäddad. Det är ruggigt hur hostande kan ta slut på ens krafter, uhh. Jag bara väntar och väntar på att DHL ska komma med mitt 100kg tunga paket, och att även mitt andra paket ska komma samtidigt.

Psyket är så uppochner idag, vilket är ännu en anledning till varför jag är så slut.
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, det är skönt att äntligen få göra någonting som får en att slippa tänka så jävla mycket iallafall.

Vet inte ens varför jag skriver, jag borde kolla på lite Supernatural och drömma att Jared Padalecki är min kudde som jag sen ska skeda hela natten.

Annars tar jag ju faktiskt jävligt gärna Ben Barnes, omnom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar