- 1990 - Falun, Dalarna -

torsdag 14 juni 2012

Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me

Jag passade på att handla idag, eftersom jag fick pengar och sådär. Jag köpte värmeljus, trodde jag. Tyckte det luktade så konstigt i hela affären, upptäckte när jag kom hem att jag köpt myggljus! Ah well, det kan ju vara behövligt. Det luktar citron och myggdödning, ungefär. Så nu luktar hela städskrubben så eftersom jag slängt in dem där!
Jag handlade på mig lite saker jag tyckte jag behövde, som veggofärs och bröd. Upptäckte när jag kom hem att jag i all hets faktiskt hade köpt även 4 kexchoklad och en Fazer mjölkchoklad med frystorkade jordgubbar. Jag var verkligen sugen på ALLT när jag var på affären, och inte fan köpte jag strips och remouladsås som jag skulle. Jag är sämst på att handla under hets, och min mamma springer så fort i affären så det är svårt att hänga med. Men jag tror jag är nöjd med dagens inköp av varor. Anledningen till varför jag skriver om något så jävla ointressant är för att jag vill skriva av mig men inte vill skriva om det jag egentligen ändå vill skriva om. Jag borde skaffa mig en privat dagbok med lås som ingen annan kan läsa, men det vore ju lite väl tjejigt. Nu när jag ska ta ett steg ifrån kvinnligheten och allt om några dagar! HEH!

Jag är sugen på att äta, samtidigt som jag är mätt och mår illa när jag tänker på mat.
Det är ofta så nu för tiden, då dricker jag en halvliter vatten så går det pretty much över!
Låter som att jag är sjuk eller nå, men jag bara gillar att äta fast jag har världens minsta magsäck.
Dessutom är vatten så frekkin jävla awesome och sjukt underskattat!

Jag är bitter, ledsen, trasig, tom. Men det går nog över, det gör det alltid. Förr eller senare.
Jag måste bara sluta vara så jävla dryg i huvudet hela tiden.

Jag hoppas att alla blivande studenter är ute och har det riktigt jävla roligt ikväll/inatt,
själv håller jag mig borta från allt som fuckar upp skallen ett tag.
Det blir bäst så, för allas del.

Jag hatar att älska, jag hatar att sakna, jag hatar att ha ont. Iallafall just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar