- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 13 juni 2012

Woopidobidoo, fick precis 3260 kr in på mitt konto men jag är inte helt säker på varifrån då det är lite skumt att det kommer såhär mitt i månaden. Aja! Satt nyss i telefon med en mycket trevlig bankman iallafall.

Mina båda paket är nu levererade och pretty much på väg till mig. Snart ska jag få leka med min nya älskling, jag hoppas verkligen att den kommer senast på fredag!

Idag har jag latat mig. Diskat, ätit frukost, kollat på Supernatural, gjort och ätit chokladpudding, städat lite, försökt röka på balkongen i monsunregn och hagel.. Ja, en inte så ovanlig onsdag helt enkelt! Ikväll blir centrum fullt av studenter och annat löst folk som ska besöka Faluns krogar, jag är verkligen inte det minsta sugen på att följa med dem ut och härja. Alkohol och sena nätter är någonting jag ska hålla mig borta från ett tag, iallafall på den onödiga krognivån där fullast vinner och halva kvällen blir till minnesluckor.

Jag skulle nästan behövt en ny dator då uttagen på denna inte fungerar alls. Min internetsticka "åker ur" i princip hela tiden eftersom USB-uttagen är konstiga och TRS-uttaget glappar. Dessutom är mitt batteri dött så jag måste alltid ha strömsladden i. Men jag menar, c'mon. Jag har haft den i snart 4 år!

I förrgår var det exakt 1 år sen jag slutade dricka kaffe, känner mig lagom nöjd med mig själv.

Jag måste byta om nu så jag kan åka och köpa kexchoklad. Börjar få PMS-känningar tror jag.
Jag är glad att jag inte blir någon aggressiv idiot under pms, utan en chokladberoende hemmafru.. dock kan även det vara jävligt drygt, men ändå föredrar jag det. Och det ligger i släkten (tack för det!)

Efter att ha härjat runt en vecka med en jävla massa folk behöver jag verkligen denna vila, men det kryper i min kropp och jag vill bara ut och träffa människor, umgås, skratta, härja.. Men jag orkar inte den här veckan när alla ska vara så jävla fulla och dryga.

Kom igen nu DHL, rappa på med mitt paket. Jag vill leka i skogen på fredag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar