- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 25 juni 2012

Mina tankar går idag till alla hans närstående och vänner som sörjer. Det är så ofattbart, jag vet inte vad jag ska säga eller göra.  Minnesbilder spelas upp i mitt huvud, bland annat från när vi var kring 15 och hängde i hosjötrakterna en hel sommar, åkte moped och härjade tillsammans med en massa andra galna människor.  Jag är så glad att vi bestämde oss för att skippa några timmar av seaside för att åka ut till dig och förkröka för ett par veckor sen, innan det hade vi inte setts på ett bra tag så det var så otroligt roligt! Jag är förresten skyldig dig öl från den kvällen, du får dem när vi ses igen på andra sidan. Det lovar jag! Jag kan fortfarande inte förstå detta, det känns som en mardröm och jag vill bara vakna. Det är så orättvist. Jag ser dig framför mig, som den ständigt glada och trevliga människa du alltid var när jag träffade dig.  Du kommer vara saknad av så många och jag är så glad att jag fått dela en hel massa roliga minnen med dig. Jag önskar att det hade blivit så många fler av dem. Jag glömmer dig aldrig, Simon. Vila i frid, sov gott.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar