- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 22 juli 2012

12 dygn, 23h, 4min
129 non smoked cigarettes

WOOP!

Min laddare har bestämt sig för att lägga av. Den gav min mobil en gnutta mer batteri under kvällen, men den slutade igen och verkar vara livlös för tillfället. Jag ska försöka få igång den när jag ska sova sen, och när jag får pengar om några dagar lär jag införskaffa en micro usb-sladd så löser sig nog allting!

Idag har jag och Daniel käkat tacos medan Moa åt potatiskroketter och ostdipp, vi har även åkt runt och handlat och suttit vid Daniels dator och spelat bilspel med tillhörande ratt! Moa körde snabbast, jag var bäst på att klara quests!

Igår tog jag och Moa en promenad till bojsen och hälsade på Madde en sväng. I övrigt var det en lugn kväll och hela denna helg har varit nykter. Imorgon börjar en ny vecka, jag har snart varit rökfri i två veckor och nu sitter jag och väntar på grabbarna som ska hämta mig så jag kan åka med dem till Vika och kolla på film.

Jag mår så konstigt till och från. Jag hatar att känna mig likgiltig. Jag är iallafall snygg idag, kan trösta mig med det. Och med att tre pers igår kommenterade hur gott jag luktar, fast jag inte gjort något ovanligt alls.

Imorgon ska jag ta tag i saker och ting, och sen ska jag träffa min älskade och alltid saknade syster!
JAG LÄNGTAR!

Nu ska jag klä på mig och spana i fönstren om dedär segjävlarna kommer någon gång.
Jag är ju rastlös!

Moa under våran promenad igår!
Shit, nu är de ju här. HETS. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar