- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 25 juli 2012

15 dygn, 10h, 24 min
154 non smoked cigarettes
405kr sparade!

Inatt drömde jag fruktansvärda grejer. För andra gången drömde jag att en person försökte döda mig. Samma person alltså. Allting utspelade sig på ett stort fartyg. Det var någon slags högtid och vi hade kollat på fyrverkerier. Av någon anledning sas det att skeppet var i kollisionsfara och täcktes med presenningar. Däför gick jag och en annan person och la oss. Då ringde denna tjej mig och frågade vad vi gjorde så jag sa att vi sov och hon svarade "då klär jag av mig och bäddar ner mig med er!" så kom hon in och började. Vi gick då upp istället eftersom ingen av oss ville ha henne där öht. Jag satt och ritade och hon började ragga på personen jag var där med. Jag bad henne sluta och hon var stöddig som fan tillbaka vilket gjorde att jag tog allting som var mitt och la det i hyllor och lådor. Jag gick utanför hytten och då kom hon efter, och folk kom ut från olika andra hytter och började lyfta iväg mig. De tog mig till ett rum fullt av tortyrredskap, kokade syror och annat. Då lyckades jag väcka mig själv.
Jag drömde även att jag blev totalt hjärtekrossad. Jag är glad att det var en dröm.

I måndags drack jag vin med syster och bror hos mamma som gav oss sällskap. Även Offe kom förbi en sväng innan jag och syskonen drog till stan. Vi gick till pitchers en sväng och sen till Rådis där vi träffade på en massa bra människor att hänga med. Helt plötsligt stod en kille framför mig och frågade "är det Emma?" och jag kände igen honom så väl, men tänkte att det inte är den personen jag trodde för vad fan skulle han göra på krogen i Falun en måndag? Men jo, det var en gammal vän som jag inte hört någonting från på flera år! Vi drack drinkar och hade det kul, sen åkte jag med han och hans vänner till Hinsnoret där vi efterfestade i en stuga. Det spårade nå fruktansvärt för några av de som var med, det blev en jobbig kväll.

Gårdagen spenderade jag hos mamma medan hon var och jobbade. Nu har jag precis vaknat här, ska koka te och rosta mackor snart. Jag ställde larmet på 8 men måste stängt av det.. Jag ska in till stan och fixa grejer, sen är det cruising ikväll! Just nu skiner solen, det glädjer mig!

Bästa låten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar