- 1990 - Falun, Dalarna -

lördag 14 juli 2012

4 dygn, 14h, 6min
45 non smoked cigarettes

Gårdagen var mycket speciell. Jag gjorde inte mycket alls till att börja med, sen pratade jag med Moa och sa att jag skulle laga ihop något att äta. Jag behövde då inte göra det eftersom hon bakade ost/skink-paj som hon sen gick med i regnet från Järnet hit! Sen härjade vi hemma, exakt hur tänker jag inte dela med mig av. Drack större mängder energidryck och åt naturgodis, sen tog vi en promenad. Vi hittade kantarellställen och gick i blöt mark och skog upp till City Gross där vi köpte varsit par inlines att rulla hem på! Normalt? Nej. Kul? Extremt! Dock har jag skavsår på smalbenet idag, men det är sånt man får tåla.
Vi drog hem till Moa, fräschade upp oss, fick sällskap av Dahlman och gick till Pitchers och Rådis och hängde med en massa strött folk. Mycket trevligt tills kvällen blev konstig och Offe kom och hämtade oss.

Nu är det lördag, klockan är snart 2 och jag har knappt kommit ur sängen än. Jag måste duscha och äta.
Idag ska jag nog träffa folk igen. Jag gillar folk. Jag vill till Dala-Floda och träffa alla fina människor där, men det får bli en annan gång istället.

Jag blir så galen, på ett bra sätt. Ett väldigt bra sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar