- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 13 juli 2012

Fredagen den 13e

3 dygn, 13h, 55min
35 non smoked cigarettes

Kom precis hem, spenderade natten och morgonen ute i Vika! Mycket trevligt, mmh.
Idag är det fredagen den 13e. Det är för många en otursdag, för mig är det mest en ursäkt för att få sitta och kolla på skräckfilm hela kvällen.
Jag tänker inte dricka alkohol idag, men jag kommer säkert dra ut och träffa folk. Jag hoppas det iallafall.

Jag mår bra idag. Jag är glad, även om jag försöker att inte ta ut för mycket i förskott. Det vågar jag inte göra den här gången. Men jag mår iallafall ruggigt bra för stunden!
Jag känner att jag borde börja med pilates igen, på riktigt och inte bara någon gång då och då.
Jag känner även att jag borde gå och ta en dusch nu!

Jag har ingenting spännande att dela med mig av atm, därför bjuder jag istället på en bild på mig och min pojkvän och en bild på mig och mitt plåstrade knä.

Om inte jag slutat hosta på måndag måste jag till vårdcentralen. Hoppas fanemig att det inte är luftrörskatarr eller något igen. Tur iallafall att jag nått upp till högkostnadsskyddet!


puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar