- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 31 juli 2012

What I wouldn't do for you

21 dygn, 12h, 45min
215 non smoked cigarettes
565,79 kr och 21h 30 min sparade

3 veckor utan cigg, WIN!


Gårdagens temperatur i solen!

Idag ska det bannemig rensas både i lägenhet och på dator. Datorn börjar bli seg och dryg, kanske borde fabriksåterställa den igen.. Fast det orkar jag fan inte med just nu. 

Jag kom precis just nyss hem från Dala-Floda där jag och Offe varit sen igår förmiddag och hälsat på mamma som är där och fixar dörrarna. Vi gled runt i hela Floda, till bland annat Närsen och Kvarna, åkte över broar fast bilen egentligen vägde 1 ton för mycket, kastade pil och spelade boccia, grillade och åt god mat. Det var mycket trevligt!

Idag är det riktigt värdelöst väder, därför passar det bra att vara inne och fixa med annat istället.
Hyra och kvarstående räkningar ska betalas, golv ska dammsugas och skuras, hyllor och garderober ska dammtorkas, disk ska tas hand om, diskbänk och spis ska skuras, likaså ugnen om jag orkar det, blommor ska vattnas, kläder ska rensas, skräp och flaskor ska slängas, papper och annat skit ska rensas och tas hand om.. Det är mycket att göra, vi får se om allt hinns med idag! Jag lär bara samla energi för att börja först. Jag är så trött så jag känner mig hjärndöd.
Jag börjar med att rensa mobilen nu när jag äntligen har en ny usb-sladd och kan rensa bland bilder och musik lättare. Jag upptäckte nu att jag fan inte har något minne kvar alls nästan. Jisses.
NEH SHERVI!
Bockridning efter krogstängning i Fredags


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar