- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 3 september 2012

Gårdagen var en perfekt dagenefter-dag. Jag gick upp på morgonen, duschade och städade upp i mitt rum. Såg till att jag iallafall kände mig relativt fräsch och la mig sen uppepå sängen och kollade på ett par filmer. 
Den första var Mysterious Skin, kort sagt en film man inte ska se om man är homofob då filmen till stor del innehållet sexscener med joseph gordon-levitt och äldre män. Som film var den annars jävligt djup och faktiskt helt okej. 

Film nr 2 blev The Tall Man med jessica biel. En riktig jädra mindfuck, minst sagt! Den var inte heller mer än "helt okej". 

Jag saknar den där "WOOOOHHH!"-känslan man kan få av en film som helt twistar om ens skalle. Det händer aldrig längre. Kom igen, Hollywood, vad fan håller ni på med!?

En sliten Offe kom hem till mig och somnade nästan direkt. Jag la patiens på telefonen och kollade runt på olika sidor i mobilen tills han vaknade igen. Alex kom och hämtade oss och vi åkte fram och tillbaka, lastade i och ur grejer och flyttade in saker till deras nya lägenhet! 
Sen blev det en snabbtripp till vika, tillbaka till stan och till slut en extremt efterlängtad sömn!

Nu lagar jag mat, lax/torsk-burgare och ris, och har precis upptäckt att comviq har pluspaket till sina abonnemang. Jag såg precis min nya telefonräkning och den är på nästan 1300 kr, 100 kr mindre än den förra. 822 av kronorna är för de 1196 sms jag skickat till andra operatörer än comviq. 69 öre/sms. Fyfan. MEN! På comviqs hemsida hittade jag ett pluspaket - 3000 gratis sms till alla operatörer, för 69kr/månaden. Alltså satansjävlaskitmycket billigare. Sen kostar smsen 69 öre efter det men jag skickar aldrig mer än 3000 sms i månaden ändå. Att jag inte visste detta tidigare... 

Nu är nog maten klar! Tjah! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar