- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 4 september 2012

Hahaha, kollade igenom min gamla bilddagbok och fann en såndär lista med frågor som man svarar med låtnamn genom att trycka på shuffle och välja en och en som de kommer i låtlistan. Fick lov att testa och vissa passade in så roligt så nu fick jag lov att dela med mig innan det är dags att sova!


1. Hur mår du idag? - Sick boys
2. Kommer du komma långt i livet? - When you leave
3. Hur ser dina vänner dig? - Innocence 
4. Kommer du att gifta dig? - Get get down
5. Vad är ditt livs themesong? - Big bad world
6.Vad är din livshistoria? - Pet
7. Hur är skolan för dig? - Everywhere I go
8. Hur kan du komma framåt i livet? - Why don't you get a job
9. Hur kommer imorgon vara? - När jag går ner
10. Hur är dina vänner? - Kick us out
11.Vad finns i lager för nästa vecka? - Wax & Wire
12. Vilken sång beskriver dig bäst? - Army of me
13. Hur är det med ditt liv? - Bullet with butterfly wings
14. Vilken sång ska spelas på din begravning? - Adam's song
15.Hur ser världen på dig? - Internet friends
16. Kommer du ha ett lyckligt liv? - Mr. owl ate my metal worm
17. Vad tycker dina vänner om dig? - We are golden
18. har du en djup och mörk hemlighet? - Over seasons
19.Hur kan jag göra mig själv glad? - Kids
20. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? - Giants among common men
21. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? - Save the world
22. Vad är några tips till mig? - Drick den
23. vad är min danssång? - All star

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar