- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 5 september 2012

Klockan är för mycket för att jag ska vara vaken.
Jag kom hem till mamma, körde två maskiner tvätt och åt lax/torsk-burgare.
Sen brakade helvetet loss i min kropp. Jag blev snurrig, fick ett tryck i skallen som samtidigt kändes tung som bly, jag mådde illa, tappade allt som hade med ork att göra och kände mig riktigt jävla klen.
Tog tempen, hade 35°C, så alltså ingen feber men en nedkylning utan någon som helst anledning.
Jag la mig och sov ett par timmar och vaknade med hosta och förkylning. Jävla skit!
Ja, det är väl synden som straffar sig själv I guess. Om jag ska vara sjuk kommer jag inte orka göra någonting och kan alltså likagärna passa på att göra allt detta satans jävla plugg som ska göras. Lika bra!

Helgen ser ut att bli fullspäckad med diverse konstigheter, dock inget i festväg. Även det; lika bra.
Ja, det får nog bannemig bli en vit helg, det behövs. Verkligen. Usch.
Men andra grejer kommer hända, om planer inte ställs in!

Idag har jag kollat på hundvalpar på youtube, jag blir helt galen. Behöver en NU!

Äääh fuck it, jag ska nog försöka sova nu.



If you only knew

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar