- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 25 september 2012

Vaknade första gången vid 5 idag, men det var för tidigt för att gå upp så jag somnade om med en ensamhet som svepte över mig som ett täcke en kort stund senare. Sen gick jag upp strax innan 9, betalade räkningar och upptäckte att jag har mer pengar än jag trodde över. Fantastiskt!
Igår åt jag nattmiddag bestående av taco-panpizza i sängen. Sjukt värt var det! Mwah!
Idag är jag glad. Och idag ska jag fylla kylen, ÄNTLIGEN!
Nu väntar en dusch, en sväng till konsum och en promenad till mamma för att äta frukost. Sen ska jag ner till skolan och prata med matteläraren och sen iväg och handla mat! Greatgreatgreaaat.

Det är mycket som händer nu, mycket som jag själv inte förstår och väldigt mycket som jag inte kan prata om öppet. Det är tur att jag har Moa som jag kan prata med om nästan precis allt så jag slipper hålla det inom mig iallafall!
Det ordnar sig nog. Om inte annat kommer det iallafall kännas lite bättre när jag kan äta riktig mat lagad i mitt eget kök! Fiiinaallyyy!

Ska undersöka om det finns några roliga mecenatrabatter man kan utnyttja.

I övrigt.. Händer det inte så mycket. Jag längtar efter riktig höst med marken full av färgglada löv, och efter en vinter med tända ljus och mys i mörkret. Man kanske ska börja planera julklappar nu..?

Jag vet att jag är sämst på att skriva, men min dator hatar mig och det är tråkigt att mobilblogga.

Published with Blogger-droid v2.0.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar