- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 7 september 2012

Sh-sh-sh-sh-sh-shout to all my lost boys - BANGARANG!

Idag vaknade jag innan klockan ringde, det kändes inte fel alls. Halv 9 hade jag vaknat, sträckt på mig och gått upp för att äta frukost. Det är fredag men för en gångs skull innebär det inte fest.
Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig, om ett par timmar får jag besök och då händer spännande grejer som säkert kommer visas på min instagram (som är låst för folk som inte följer mig, men det är ju bara att skicka en request!)
Jag har helt fastat för något drygt mobilspel som heter coin dozer. Jag är fast, och så fort jag har någonting annat jag måste göra tänker jag "först ska jag komma åt det där priset/det där myntet, SEN kan jag göra det jag ska". Jag sitter och spelar samtidigt som jag skriver just nu. Och jag kan inte duscha förrän jag är klar med det jag vill, vilket får mig att känna mig störd eftersom ingenting försvinner och jag likagärna kan fortsätta efter duschen!

Min syster är i stan denna helg, och mannen sin har hon med sig. Jag ska försöka hinna med att träffa henne, och imorgon ska jag spela (läs: äga sönder) Buzz!
Jag måste även hinna klar med uppgifterna i religion eftersom det är deadline imorgon. Igår skrev jag en hel del men huvudvärken tog all energi jag hade så jag orkade inte göra klart det. Jag har även en nerv i kläm i ryggen, det känns ju inte allt för skönt. Men, man ska inte klaga. Solen skiner, det känns som att den här helgen kommer bli helt okej! Det känns som att jag har mer energi idag än jag haft tidigare i veckan, trots att förkylningen ännu inte är över.

Igår var jag i skolan, och jag orkar inte skriva om det så jag bjuder på statusen jag skrev igår när jag kommit dit; "Förra veckan kom jag till min lektion 14.30 för att höra att lektionen var flyttad och hade varit vad jag hörde "halv 10", så idag kom jag hit halv 10 och då var jag en timme för tidig för lektionen börjar nu halv 11. Och då berättar de för mig att de ska göra om schemat igen så lektionen är 14.30 från nästa vecka. "
Skitskola!

Nej, nu är det väl fan ändå dags att duscha, bädda sängen och hitta några.. passande? kläder.
So long!

Love will eat you alive and spit your heart out,
but before is does, it will be the most amazing thing you'll ever know

2 kommentarer:

  1. Hej du! Spanat in vår blogg på sistone?
    Om inte, gör det vettja!

    http://www.fittatjejer.webblogg.se

    SvaraRadera
  2. Heej!

    Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

    SvaraRadera