- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 5 september 2012

Blurghh.

7 frågor kvar, och jag är så satans jävla djup när jag skriver så jag blir rädd för mig själv. Det är så lätta frågor, det här kommer gå på nolltid.. Om alla är lika lätta dvs. Man ska bara läsa olika intervjuer och svara på varför de intervjuade personerna kan tänkas svara som de gör på frågorna, varför de tycker, tror och tänker som de gör och hur deras tankar är kopplade till deras religion. Och lite sånt. Gött. Sen ska jag komplettera den förra eftersom jag inte hann göra klar den, men den här är viktigare eftersom det är deadline om 3 dagar.
Imorgon ska jag till skolan, jag hoppas att jag minns rätt och att det var halv 10.. och inte 10.30? Jag mailade rektorn (eller vad hon nu är) och frågade men fick inget svar.
Fick förresten en ny lärare i religion, de bytte ut den andra. Lite som de gjorde hit och dit med mina lärare förra terminen. Att det ska vara så jäkla rörigt och jävligt hela tiden. Herreguud.

Nu är jag iallafall hemma och inte hos mamma längre. Jag har duschat så jag känner mig fräsch, städat upp lite i sovrummet och satt upp några grejer på väggarna.

Nej, det är ju inte här jag ska skriva. Det är ju på min uppgift. Men här kan jag skriva fast jag är helt hjärndöd, jag orkar inte tänka med det här trycket i skallen! Ah well, lär väl ge det ett försök ändå.
Here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar