- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 31 oktober 2012

I väntan på mannen som ska hämta mig så vi kan köpa snacks snodde jag en ful lista, heh


Ditt namn?  Emma

Födelseår? 1990 baby!

Hur lång är du? 160 ganska exakt, 162 om man ska tro mitt pass (som ljuger)

Spelar du något instrument? Inte för tillfället, men jag äger en acke och har spelat bas

Dina första tankar när du vaknar? Nu för tiden brukar min första tanke vara "Men fan, Victor, sluta armbåga mig i ryggen!"

Är du hungrig? Nä, det kan jag inte direkt påstå!.. Eller, lite kanske

Vart befinner du dig just nu? I mitt och Daniels hem, på Kvarnberget.. I vardagsrummet, i vänstra soffan om man ser det med ryggen vänd mot filmpostrarna. Den närmast dörren. Alltså balkongdörren, inte dörren in till själva rummet.. från hallen. Men närmast den dörren man går in genom om man går in från balkongen.

Biter du på naglarna?  Nej, och det är jag jävligt glad över. Dock drar jag jämt loss det övre lagret så de blir tunnare och tunnare tills de går av. Bad habit.

Vad är du bra på? Inte ett jävla skit utanför köket. I köket är jag kung på allt.

Har du några husdjur? En katt hos far, om hon nu räknas. Klart hon gör! Och några fiskar hos mor.

Vem vet mest om dig? Moa, helt klart.

Vad vill du ha just nu? Nackmassage, chips och sällskap av min snygga granne (som råkar vara min pojkvän)

Ditt mål i livet? Bli rik, ha ett stort hus med pool och en altan med jacuzzi, ett kök med köksö och såndär grej som hänger över med kastruller and shit, och en trädgård med en damm med en bro över och karpar i dammen, och en crossbana så mina vänner kan leka. Och en hund ska jag ha, och kanske en papegoja.

Rädd för? Att bli lämnad av alla i min närhet, och att någonting hemskt ska hända någon jag älskar

Har du någon vän du känt i 10 år? Javisst, flera stycken.

Har du körkort? Nej, för fattig och lat för att ha skaffat det

Pepsi eller Coca cola? Cola! Cherry helst, mmh.

McDonalds el. Burger King? BK, men Max är bäst i alla lägen. Om man inte är jävligt hungrig eller full, då är McD nice.

Sjunger du? Ja, när ingen annan hör! Eller när jag är full.

Vad har du för skostorlek? 36-37

Vill du gifta dig? Det är inget måste, men det skulle väl kunna vara trevligt

Är du en hälsogeek? Hahaha... Nej.

Kommer du överens med dina föräldrar? Mina föräldrar är några av mina bästa vänner och jag älskar dem över allt, vi kommer mycket bra överrens.

Din hårfärg och frisyr? Just nu ljusbrunt och slingat med några cm utväxt (som inte syns), och snedlugg eftersom jag tänkte ge fan i att klippa luggen igen

Skorna du hade på dig idag? Har inte haft skor på mig idag, men jag ska snart och då blir det väl leopardsneakers

Grönan eller Liseberg? Lisebeeerg, älskade Götet!

Vad sover du i? Så lite kläder som möjligt

Kläder du hade på dig idag? Först svarta mjukis och ett vitt linne, efter duschen rosa mjukis och vit tshirt, nu svarta jeans och Donkey Kong-hoodie.

Favoritfärg på kläder? Svart, vitt, lila, rosa. Brunt och beige är snyggt på rätt plagg också

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Köper nästan aldrig kläder

Har du rosa kamouflage-kläder? Nej, men plåster! Wazaaam!

Tatueringar du har? 2 på magen (körsbär på båda sidorna), Zelda lifebar på bröstet (vänster), på höger sida ett social-skelett på bröstet, en rosa ros på axeln, en rungrej och en kentaur på överarmen, kurbits, en metallhäst med en lila ros och ett spadertecken på underarmen och övertäckta noter (under hästen) och en uggla vänster underarm

Piercingar du har? 3 i ena örat, 4 i andra, tungan, 1 i underläppen (mitten, tog ur den jag hade på sidan), smiley och navel

Har du glasögon? Nej, men jag ska skaffa

Hur ser din plånbok ut? Komönstrad fejkskinn

Favoritårstid? Vååår!

Favoritmat och dryck? Allt som heter något med "taco", lasagne.. och typ allt med ost. Mat<3 Favoritdryck är cherrycoke och blå burn

Favoritdjur? Kattttt

Vad köpte du senast? En mössa och ett par vinterhandskar

Hur mycket pengar har du? För lite

Hur svarar du i telefonen hemma? Har ingen hemtelefon

Hur svarar du i mobilen? "Aalllå"

Vem ringde du senast? Minns inte. Mamma kanske? Eller Victor kanske

Sov du ensam inatt? Nej!

Vem sov du senast över hos? Sover aldrig borta, så hos mamster tror jag

Vad gjorde du för 15 min sedan? Klädde på mig

Det senaste någon sa till dig? "Puss hej"

Vad var det senaste du åt? kryptoniter

Vad är det för väder hos dig nu? Kolsvart

Sover du tungt? Verkligen inte, vaknar av minsta lilla

Drömmer du mardrömmar? Nej

Vad ser du om du tittar till höger? En mörk hall och dörren in till mitt sovrum

Vad ska du göra härnäst? Åka och handla!

Humör just nu? Likgiltig

Favoritgodis? Chips, det räknas va? Annars hallon/lakrits- och körsbärsgodis

Stökigt el välstädat? Halvdant, försöker hålla efter

Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Simon och morfar

Vad väntar dig om 10 år? Öh.. förhoppningsvis hårt arbete efter allt plugg.

Snus eller cigaretter? Snus

Är du snäll? Världens snällaste!

Har du spytt i någons knä? Jag hoppas inte det. Men det kan jag mycket väl ha gjort.

Senaste skola? NTI-skolan, där jag pluggar på distans nu

Har du bråkat med någon idag? Nejnej, bråkar aldrig

Vad har du för planer till helgen? Umgås med Moa och ignorera halloween

Är du sugen på något nu? Jaråå

Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nä, det är jämt för kallt för mig

Vad såg du senast på tv? Family guy som är på i bakgrunden nu

Vem i din släkt pratade du senast med? Mamster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar