- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 19 oktober 2012

Ny går det neråt igen och jag orkar verkligen inte. Jag är trött.
Netflix är mitt liv på förmiddagarna när alla jobbar och jag är ensam. Mina mediciner verkar fungera som de ska och om ingenting fuckar ur är jag återställd om några dagar.
Jag är hungrig, uttråkad. Funderar på att äta, eller på att försöka somna om. Men klockan är halv 10 och det känns bara onödigt att sova nu. Det är äntligen helg! För mig gör det egentligen ingen skillnad vilken dag i veckan det är, men helgen innebär ledighet för mina nära och kära och det för mig betyder med umgänge med dem! Wooh!
Varför skriver jag ens? Funderar på att knåpa ihop en lista på udda fakta om mig själv, och slänga upp den här eller på helgon eller någonting annat.

Ekonomiångesten tar fan död på mitt inre. Skit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar