- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 7 november 2012

Så..
Kaffefri i 1 år och 5 månader
Rökfri i 4 månader
Och nu sluta med annat också. So far alkoholfri i 2,5 vecka och energidryckfri i.. 2 dagar. UHH. Sen ska jag sluta med skräpmat, chips, choklad och läsk någon gång. Kanske. Måste börja bli nyttig och bli av med alla dessa beroenden.

Idag framkallade jag lite digitala bilder, ca 80 st vanliga kort, så slängde jag med två 50x40 (tror jag?) bilder från jämmerdalen till min fina.

Klockan är 20 i 7 och jag har legat på sängen och dunkat musik hela dagen. Kanske borde äta något. Ska iallafall ta en dusch någon gång.. Det är en såndär dag då det bara känns lönlöst att gå upp och göra något.

Whatevur, nu ska jag spela mobilspel!

Oh, grattis Obama. Oväntat, nä.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar