- 1990 - Falun, Dalarna -

söndag 11 november 2012

Halv 3 på natten, har plöjt igenom x antal avsnitt av Face Off season 2 och är nu på finalavsnittet som jag måste se innan jag somnar!
Mamma hämtade mig idag, jag köpte maxmat och åkte hem till henne så nu är jag här. Vi har käkat, kollat på toy story och haft det trevligt. Jag börjar få tillbaka mitt apelsinsaftberoende också, goddammit.

Igår fyllde Ante år så jag, Oskar, Elin, Josse och Linuz tog oss in i hans lägenhet när han jobbade, tapetserade om hans ytterdörr och fyllde lägenheten med serpentiner och ballonger! Sen blev det öl, lite mer folk och härj. Trevligttrevligt!

Jag är jättejättejättekär, och kärlek är en av de svåraste utmaningar man kan ställas inför. Man ska aldrig ta någonting förgivet och ständigt vara beredd på att saker kan ändras. Det gäller att aldrig sluta kämpa för det man vill ha och uppnå. Att älska och att älskas är något av det mest fantastiska man kan uppleva.
Ingen kan få mig att le och skratta och verkligen må bra på ett så ärligt sätt som Victor kan. Min glädje när jag är med honom är äkta, 100%. Och nu vet ni det!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar