- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 22 januari 2013

Fick fina blommor av min fina mamma igår 
Igår var jag på stan och tog tag i saker, sen var jag mest trött hela dagen och spenderade den mesta tiden av kvällen i soffan eller i mammas säng.
Idag var det upp tidigt, ner till stan, springa runt och fixa, hem igen, ner på stan igen, hem och äta, ner på Brooklyn för att välja ut bilderna från i helgen, hem och lämna in uppgiften i Engelska, redigera bilderna, skicka bilderna, vara dryg i skallen, äta mer, dega framför tvn, åh. Dålig dag.
Två saker har dock varit bra! Den ena att jag upptäckte att någonting inte var som jag trodde, så jag blev lite glad i själen och har någonting att se fram emot vad som än händer just då när det faktiskt händer.. när det nu händer. Det andra är att jag upptäckte att det ju kommit ut två nya avsnitt av HIMYM som jag ska se nu innan jag somnar!



Imorgon ska jag och Veronica ner på Pitchers och kolla på lite livemusik, på torsdag kanske jag får trevligt filmbesök (weho!) och i helgen lär det väl bli ett och annat partaj och lite härj. Sen plugg söndag, måndag, tisdag.

Imorgon måste jag ringa drygt samtal eftersom jag ännu inte kommit närmre några jävla pengar. Fuck it.
Jag är så less, så arg. Pengar förstör mitt liv, eller rättare sagt min lust att leva. Jag orkar inte ha det såhär, jag orkar inte krångel och helveten. Jag hoppas att ingen gör mig arg i helgen då jag med all säkerhet skulle låta det gå ut över den personen då.

Pillar in en portionspåse rapé och myser ner mig framför dessa två avsnitt nu. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar