- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 12 augusti 2013

Yo

Ensam hemma med Selma. Klockan är 7 och både jag och Andreas hade skitsvårt att somna igårkväll/inatt.

Jag börjar denna dag med att städa, tvätta, byta sängkläder och kolla igenom några Lost-avsnitt, sen ska jag bege mig till skolan och prata lite med dem. Men inte än, klockan är bara 7 så jag har verkligen hela dagen på mig. Dessutom har jag inga rena kläder så det måste ordnas först.

Helgen var okej. Vi var på street meet i några timmar på lördagen, jag gjorde illa min mongofot på något sätt som resulterade i en mindre muskelsträckning av något slag i låret, vilket jag fortfarande känner av. Men jag är van!
Vi fick åka lite skyline och sladdade runt i rondeller bredvid andra bilar i hög hastighet. Mygoood vad insane det var! Och jag satt bak i buren och såg inte ens vägen. Galet.
Kvällen slutade med att vi fick ringa ambulans åt en medvetslös alkoholiserad ungdom, vilket inte var lika roligt.
Men överlag var kvällen okej.

Well well whatever.
Nu ska här bli rent och fint tills min älskade kommer hem från jobbet, då ska jag tvinga honom sova ett par timmar eftersom han inte fick tillräckligt med sömn inatt!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar