- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 8 november 2013

Klockan är 9, Andreas åkte till jobbet för 40min sen. Jag borde sova en stund till så förkylningen släpper. Igår köpte kärleken med halstabletter på vägen hem från jobbet, bäst är han! Idag är planen att åka till stockholm och hälsa på hans farmor och faster och såå. Men det är ikväll. Nu är det morgon och jag är trött.

Det är tur att andreas är trött när han kommer hem från örebro på kvällarna, då blir det lugn och ro och slappa kvällar vilket var behövligt under gårdagens feberyra. Minns knappt något från igår, var så snurrig. Ville fan till skolan igår, hatar att vara sjuk.

Huvvaaa.. sova var det jag. Tänk att jag blivit aktiv här igen. Undrar hur länge det kommer hålla? Inte så länge I guess. Har iallafall ingenting vettigt att skriva om!

Zzzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar