- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 25 november 2013

Vaken 5h, alla räkningar är betalda och alla julklappar är beställda! Har bara en kvar som ska köpas i marieberg nästa gång jag åker dit. Suverääänt. Oroar mig inte heller över det faktum att i princip alla mina pengar tog slut eftersom jag snart fyller år! Jag har tillochmed köpt present till mig själv. Woop. Längtar så tills jag får ge mamma hennes m*****! Ja justja, har inte beställt Andreas julklapp än heller men det är för att han får välja själv vad han vill ha, då blir det felfritt och perfekt! Han är riktigt svår att köpa present till då det enda han vill ha och är i behov av är en bil.

Så den här veckan går åt att hämta saker på posten x antal gånger!!

However. Jag nyser konstant, min näsa rinner. Men det gör inget, även om det är jobbigt. Det här är en bra dag, so far, och jag mår bra. Hoppas det håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar