- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 31 januari 2014

Idag är det fredag, vilket betyder att jag är ledig från skola. Jag har ändå en massa plugg att göra hemma men jag behöver inte gå någonstans!
Det sista Andreas sa innan han åkte var att jag skulle lägga mig och sova igen och inte gå upp förrän jag är utvilad, pigg och glad. Han vet lika väl som jag att jag behöver sova ytterligare minst 2-3 timmar i streck utan att vakna. Sen är mitt stora problem att jag inte kan slappna av utan konstant tänker på allt jag måste göra! Och inte har jag fått tag på min lärare heller. I den här takten kommer jag vara klar med allt hemarbete om en vecka, men då gäller det att hon rättar alla uppgifter samt ger mig prov och sånt också. Sen har jag en massa prov i voms. Ett skulle jag göra igår men metoden drog ut på tiden och jag mådde inte alls bra så när jag slutade vid halv 4 gick jag hem och pluggade program istället. Så provet blir på måndag, och eventuellt gör jag prov två redan på torsdagen! Och instuderingsuppgifterna från i onsdags ska lämnas in, och likaså hemtentan. Men jag har fortfarande några veckor på mig för allt det!

Igårkväll var vi ute med Clame, som fotade subarun in action. Vi såg en munchkin och efter att vi skjutsat hem clame åt vi kebab och kröp ner i sängen. Sov som vanligt nästintill ingenting inatt. Stressen förstör mig verkligen.

Igår på lektionen fick vi för övrigt låtsas vara blinda och bli matade, samt bädda säng med patient i, eller som jag; vara patient och få bäddat i sängen medan jag ligger i den!

Men nu ska jag som lovat sova ett par timmar till så jag förhoppningsvis mår bra när Andreas kommer hem ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar