- 1990 - Falun, Dalarna -

onsdag 29 januari 2014

Pluggfeber

Jag har inte sovit riktigt på flera veckor. Jag vaknar x antal gånger varje natt, och man minns inte att man vaknat på natten om man är vaken mindre än ca en kvart, så jag förlorar alltså ett par timmar (som jag vet) varje natt på att bara vakna av fan Ingenting och inte kunna somna om på ett tag. Igårkväll var jag på gränsen till att gråta för att jag mådde så dåligt. Kroppen värkte och allt kändes bara så fel, allt sticktes och var obekvämt. Jag ville ur min egna kropp. Imorse mådde jag inte bättre heller, så idag valde jag hemmastudier istället för lektion.

Sen skulle jag ändå på möte med läraren i programhantering så jag gick, 20 min promenad, dit endast för att se att hon inte ens var där. Great. Inte hade hon hört av sig till mig heller. Så 20 min promenad hem igen med skavsår på hälsenan och ett förfärligt grinigt humör.

Att plugga 200% tär verkligen på mig, både fysiskt och psykiskt. Det är mycket jobbigare än jag trodde att det skulle vara. Men snart ordnar allt upp sig igen och då kommer jag känna att det är värt det.

Jag har inte ens tid att träna på dagarna längre, all vaken tid går till studier. Idag tog jag mig tid att städa till hamstern iallafall men nu är det dags att återigen dyka ner i alla böcker. Ett par timmar dator sen voms resten av dagen, imorgon har jag metodlektion och direkt efter tänkte jag skriva prov! Sen plugg hela fredagen följt av en extreeemt efterlängtad helg... då jag säkert också kommer plugga.

Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar