- 1990 - Falun, Dalarna -

måndag 13 januari 2014

Skriver idag för ovanlighetens skull från en dator där å,ä,ö fungerar och inte behövs klippas ut och klistras in!

Snön kom äntligen till Hallsberg, och med den ca en miljon volvoraggare. De är överallt. Och inte som i Dalarna, sådär lite här och var, utan de är överallt. Nu känns det iallafall jävligt värt med vinterstövlarna jag köpte, och likaså brädan med diverse tillbehör.

Idag är det måndag, imorgon börjar min första riktiga lektion. Jag kommer inte ha någon bok imorgon och på onsdag men förhoppningsvis veckan därpå.

Igår fotade jag lite bil då vi fick sällskap av ett gäng i en till Subaru. Varken jag eller Andreas hade sett dem förr, och vice versa, men de var riktigt trevliga och vi åkte omkring med dem en stund och pojkarna planerade att ses i framtiden.




Nu ska jag äta nuggets och chilla till någon film eller serie på viaplay, samt ta tag i lite måsten. Imorse var det -18°C, ska bli skitkul att gå i 20 min till skolan halv 8 imorgon.. 
Längtar somfan till den 30e och terminens första praktiska lektion! Woooooop!

Baj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar