- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 25 februari 2014

Nice gårdag! Jag hade metod som gick asbra, lärde mig ta insulinsprutor och blodprov. Klarade båda direkt och hade tömt fyra rör blod innan någon av de andra ens fått ut en droppe! Asnöjd med min insats. 
Efter skolan hämtade jag mina paket från eleven och lyko. Kändes gött med nya grejer! Testade dem direkt när jag kom hem. Dock tycker jag att elevens "goodiebag" var det töntigaste ever. En ziplock-påse med en nypa jätteorange mineralfoundation och 0,075ml parfym + ett par droppar anti age-kräm? Haha! Men ja. Från lyko fick jag tester på schampo och balsam från bangerhead, använde dem på kvällen och de var fantastiska!

Idag kommer min försenade concealer och min jacka!! Så jag hoppas jag orkar promenera i 40min för att hämta dem, annars måste jag vänta tills ikväll.. och det kan jag nog inte!

Jag pluggar hemma idag pga spänningshuvudvärk och allmän trötthet. Ska betala räkningar och greja idag, och plugga såklart. Men nu har jag tagit en värktablett så först ska jag vila tills skallen slutar banka. Vill ha en sån bettskena jag hade för flera år sedan, eftersom jag börjat bita ihop käkarna ashårt i sömnen igen.

Så gött med pengar idag!! Ska beställa piercingar också. Och present till pappa som fyllde år i fredags.

Och idag fyller mormor 80! ♡ önskar jag kunde vara där och fira med alla andra men man kan inte få allt man vill här i världen! Hon får iallafall en bukett tulpaner av mig.

Min Andreas är bäst, puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar