- 1990 - Falun, Dalarna -

lördag 7 juni 2014

Fin gårdag! Hängde på galgberget med Moa, Veronica, Thomas och Mange. Det blev lite alkohol, musik och diverse samtalsämnen! Sen drog vi ner på stan och drack drinkar på Pitchers, träffade både gamla och nya vänner. Asfint! Efter stängning mötte jag och Verra upp Victor, Erik och Sebbe. Var i garaget till 4-någonting då alla kände att vi fått nog. Sprang i en skog och fick gegga över skorna, mycket vettigt. Efter ett fåtal timmar sömn och lite fix åkte jag med mamma till Floda. Mamma har grejat i trädgården och jag bäddade ner mig i hängmattan. Vaknade av att det åskade nå förjävligt och började spöregna, så vi åkte istället och handlade och nu sover mamma halvt medan jag ligger nerbäddad vid fotändan och äter kakor.

NAIZ. Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar