- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 10 juni 2014

Igår när jag kom hem från Floda gick jag hem till Jon och Linda och passade Nikita medan resterande familj tog en wakeboard-tur. Eftersom hon sov så lungt i vagnen gick jag ut på en promenad som varade ganska exakt en timme, runt tisken bl.a. Hon vaknade direkt när vi kom hem igen och fick mat, sen var hon sådär allmänt bebismysig och satt i sin stol och skrattade tills de andra kom hem. Efteråt hade jag och Moa chillkväll utanför mamma tills det blev såpass sent att hon fick lov att dra hem och jag gick in och sov.

Idag har det varit fantastiskt väder och jag har spenderat dagen med mamma, Moa, Veronica och även Yvonne en stund. Dagen avslutades med att jag, Moa och Veronica tog en tretimmarspromenad runt halva Falun och förbi Madde, och nu skulle jag behöva ett par schyssta händer som kan massera mina fötter och ben, för jävlar vad de värker! Men det var en riktigt fin sommarkväll och väldigt behövligt med lite rörelse.

Nu ska jag lägga mig framför tvn och somna så morgondagen kan börja. Imorgon ska jag till bemanningen och greja, sen börjar mitt nya liv på riktigt nästa vecka. Can't wait!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar