- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 22 juli 2014

!

Igår var jag ledig, ändå gick jag upp halv 6. Jag hade larm på klockan 6 men vaknade av mig själv tidigare så jag gick upp då. Halv 7 kom Moa till mig och åt frukost, sen kämpade vi hela dagen med att försöka få lite sol mellan all åska och regn, det gick sådär. Istället bakade vi en somrig tårta med choklad, kiwi, vindruvor och jordgubbar - bara för att vi kunde.

Idag gick jag upp halv 6 igen, men för att faktiskt åka och jobba. Moa sov hos mig men hon gick både upp senare och åkte med bussen tidigare. Jag sitter på bussen nu och väntar på att den ska åka så jag kan jobba tills 16. Imorgon jobbar jag 16-22, på torsdag 7.30-17.00 sen är jag leeedig fredag-söndag! På fredag ska jag och Moa till min faster och äta tacos och dricka findricka med henne, Johanna och nå fler. Det ser jag fram emot!
Om allt går som det ska får jag en ny tatuering om en vecka också, min första på benet!
Och nu har jag inget mer att skriva för nu åker bussen i full fart, med en busschaufför som spelar rockabilly på högsta volym!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar