- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 23 september 2014

Ja..så..

Jag hatar när man märker så väl att någon man bryr sig så sjukt mycket om inte mår bra, och man inte kan göra någonting. Eftersom den inte låter en, och eftersom det inte finns något man kan göra. Jag finns här, vilket personen i fråga mycket väl vet om. Mer kan jag inte göra, mer får jag inte göra. Det är tungt men något man måste respektera. Jag hatar det dock. Jag hatar när de som hjälpt och stöttat mig inte låter mig ge detsamma tillbaka.. Jag vill ge tillbaka. Men... Ja. That's life. 

Så.. Vad har hänt senaste tiden? Det har varit mycket jobb och mycket fest. 
I onsdags var jag ut med bl.a. Albert och Robin, och drog en efterfest med Kutte och några gamla ansikten. 
(Albert och Robin)

Alex har flyttat till Falun från New Jersey och hela helgen har vi härjat och firat David. Igår fyllde Alex år och var hit en sväng på en good ol' fashion fika! 
(Alex)

Idag har jag hängt med Moa från morgon till kväll, varit på vårdcentralen en sväng, rotat runt i förråd, tagit fram vintergrejer, peppat snö och åkning, spelat spel och lite allt möjligt! 

Imorgon ska jag jobba 12-21.30, på torsdag ska jag till sjukgymnast och på fredag får jag pengar! Då ska jag betala alla räkningar så det är klart och även köpa en stor bur till mina monster. Jag tycker deras nuvarande är för liten och de förtjänar att bli bortskämda mer än de redan blir så nu ska de få bo i ett palats! 

När allt är fixat och klart åker jag och Albert till Sthlm och spenderar dagen på stan, sen möter vi upp bästa Chris och drar till Danne och Ida och hänger med dem, Robin och en massa nytt folk, dricker drinkar, äter snittar och har det allmänt trevligt.
Resten av helgen går till mys, middag och Harrys-häng. Så gött. Jag längtar ihjäl mig! 

Nu har jag egentid deluxe vilket ser ut ungefär såhär

Ah well. Jag har en liten crush i en PH-deltagare btw.. Piniigt! 

Bai. 




<3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar