- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 10 oktober 2014

Halloweenpepp

Ja, halloween är det enda jag ser fram emot just nu eftersom jag inte har några andra specifika planer. Visst ser jag fram emot att bli frisk och kunna jobba igen också men det är en annan femma. 
Idag fixade jag allt till min halloweenoutfit. Vad det blir tänker jag inte avslöja än men jag går all in i år eftersom jag inte firat halloween på tre år! Det blev en klänning, en peruk, strumpbyxor, smink, tänder och linser. Med det avslöjar jag inte för mycket då det kan bli precis vad som helst. 

Nu har jag suttit och taggat en stund med Gustav! Jag vill att halloween ska vara nuuu, fast inte så länge jag är sjuk såklart.. men tiden får gärna spolas fram lite! Jag är nästan mest taggad på photoshooten som kommer bli innan festandet (om jag får bestämma). Nästa vecka kommer mina grejer, då ska jag testa allt utan själva sminket så kanske jag lägger upp en sneaky bild eftersom det hur som helst inte kommer synas vad det ska vara så länge jag inte är sminkad. Heh. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar