- 1990 - Falun, Dalarna -

fredag 10 oktober 2014

Saker jag roar mig med medan jag är sjuk

(När det enda man har är en iPad.. )


Leker i PS


Har puff-krig med Fee


Kollar på grejer jag vill ha men inte kan prioritera just nu


Fyller på mina playlists på Spotify 


Försöker komma ikapp i SoA 

Överanvänder facebookchatten

.. Och likaså snapchat 


Så roligt kommer mitt liv vara den kommande veckan! Men jag klagar inte. För när jag inte får vara ute och umgås med mina vänner duger det gott och väl med all kontakt vi har över fb, insta och snap! 

Nu är det helg, vilket inte gör någon som helst skillnad för mig. Jag kanske lyxar till det med att faktiskt laga mat idag, who knows? 

För övrigt har jag varit nykter i snart två veckor och jag saknar inte alkohol ett dugg. Två veckor kanske inte låter mycket men med tanke på att jag annars druckit 2-3 gånger i veckan är det för mig en väldig omställning! Jag ska inte dricka förrän Halloween, men angående den helgen är jag mycket mer taggad på själva utklädningen än på drickandet! 

Nu är jag hungrig. Jag måste försöka äta något men min hals känns ungefär som att jag svalt en hög med knappnålar. Jag får helt enkelt plåga i mig mat! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar