- 1990 - Falun, Dalarna -

tisdag 24 april 2012

Krrrr

Åh shit, de har gjort om här så allting ser helknasigt ut när man ska skriva inlägg. Ah well.
Det ska vara pluggdag idag, men faktum är att det är en jävla sjukdag. Jag har räknat ut hur mycket jag har i hyror och utgifter denna månad, hur mycket jag får över, hur mycket jag behöver spara osv osv. Jag måste fixa så att jag får pengar på annat sätt efter den här månaden, annars är det helt kört! i sommarJag får panik och ångest över detta men försöker att inte låta de tankarna fucka upp min hjärna så jag inte kan göra det jag måste nu.
Så jag måste söka kurserna till hösten också, senast sista maj men lika bra att få det gjort asap. Vet ju vilka kurser jag ska söka och jag har alla papper klara så det är bara att lämna in egentligen!

Behövde inte sova ensam och vara kramsjuk inatt iallafall, yay! Skönt med lite värme i sängen för en gångs skull. I förkylningstider hjälper inte ens sockorna mot de kalla nätterna. Uh!

Nu måste jag äta någonting. Tror jag.
Åh, vad jag längtar tills imorgon då jag ska handla!

Planerar helgen, mh. Hoppas att det blir som jag vill och tänker, det vore så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar